Fotografering vid stranden

Jag, Martin Karlsson, Maria Fäldt och Christer Lindström, vilka är alla tre fotografer, samlades på sandön i Roknäs för en plåtning. det skulle bli bikinibilder i vattnet och på stranden. jag sprang några varv i det varma vattnet för att få några schyssta bilder där vattnet skvätte omkring mig. Det var så skönt i vattnet så jag ville inget annat än att få vara i vattnet.
Maria hade en guldreflektor med sig som vi fångade upp solen med, vilket ger en varmare känsla i bilden. Vi hade väldigt roligt, jag kände mig som nån tjej i baywatch där jag sprang med långa steg i sanden ut mot vattnet. Ett gäng ungdommar som satt längre bort på stranden skrattade och beskådade händelsen och måste ha tyckt att jag agerade löjligt framför kameran. Det gör man ju, man måste ju agera ut framför kameran annars blir det ju så tråkiga bilder, så jag tog i lite extra bara för det. De måste ju få nåt kul och titta på de också och något att snacka om.

Hur som helst blev det väldigt bra bilder och det var en underbar kväll, kan det bli bättre.


image181


image182


image183


image172


image173


image174


image175


image176


image177


Sen skulle vi åka till en annan strand för solen höll på att gå ner och då blir det inget bra ljus i bilderna. På vägen till nästa stäle åker vi förbi en guldgrön äng, solen lyser över ängen och avger ett sådant vackert sken att vi inte kan motstå att stanna för fotografering. Det var en underbar kväll, det enda som gjorde att vi fick skynda oss en aning var de enorma flockattakerande varulvsmyggen. Jag kan säga att blodet rann från benen efter att de hade festat loss. Otäckt faktiskt!!! Hur som helst blev bilderna bra även här..


image184



image185


image192



image191


image194




image195



Kommentarer
Postat av: Elin

Sista bilden är verkligen jättevacker

2007-07-08 @ 18:25:49
Postat av: Ida

Har kollat igenom bilderna på din blogg och du är verkligen ursnygg! Du borde bli modell på heltid.
Puss och kram /ida

Postat av: Ida

Och jag tycker de svartvita "badbilderna var bäst, och de på ängen

2007-07-19 @ 23:41:50
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Hehe jag har hört det förr (att jag är lik Marilyn Monroe), men jag själv ser inte likheterna så väl...
Jaha, va roligt! Du är ständigt på språng du ;)
Hur går det med killen då?
Kram

2007-07-20 @ 19:09:20
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Okej, men är ni fortfarande tillsammans? Känns det inte väldigt jobbigt att han ska åka?

2007-07-25 @ 20:19:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Martin Karlsson

Vet du, jag tror inte alls att ungdommarna tyckte du agerade konstigt, jag tror det var mäkta imponerade!
Skulle jag ha varit
Så fina bilderna från ängen, fan att mitt batteri dog!!

2007-08-29 @ 13:05:10
URL: http://www.mkpd.blogg.se
Postat av: MissJ

fina bilder!
är du modell?:)

2008-02-23 @ 17:23:10
URL: http://limely.blogg.se.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback