Kameldröm som Sög

I den här drömmen var jag på ett tivoli där det fanns massa olika ätbara aktiviteter där man kunde vinna stora summor pengar. Allt ifrån att äta upp en två meters stor sockervaddsboll på tid till att våga slicka på världens suraste isglass. 

Jag ställde mig i den kortaste kön, det var en man före mig. Han skulle gå fram till en kamel med en halvmeter lång snopp som såg ut som en trummpinne och suga av kamelen. Sedan skulle han dricka upp sperman och om han klarade av det skulle han gå därifrån med en portfölj, 200.000:- rikare. Det var inga problem för honom, han gjorde sitt, svalde tog portföljen och gick. 
Nu var det inte bara så att man skulle gå igenom denna otrevliga process utan problemet var att kamelsperma är så otroligt starkt, näst intill frätande, så det ska vara stört omöjligt att klara av det. 
Nyfiken som jag var provade jag, själva proceduren måste jag ha förträngt, men när det väl kom kände jag ingen smak men jag klarade bara inte av att behålla det, det bara rann ut. 
När jag sedan jag gick därifrån utan pengar och förlamad i truten hörde jag kamelen säga "bättre lycka nästa gång". Jag ville säga att det inte blir en nästa gång men min tunga var borta.

Slut Sprut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback